Translator
 
 
 
  1. Właścicielem strony jest firma Florand Monika i Andrzej Dąbrowscy S.C. Bożejowice 1c, 59-700 Bolesławiec, NIP 6121360812, REGON 230363865.
  2. Kwiaciarnia prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych za pośrednictwem sieci internet. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej.
  3. Dostawy kwiatów na terenie Polski realizowane są przez sieć kwiaciarni Euroflorist. Dostawy lokalne kwiatów są realizowane przez kwiaciarnię.
  4. Opisy i zdjęcia produktów są własnością Euroflorist lub zostały przekazane w użytkowanie przez partnerów Euroflorist.
  5. Wszystkie ceny prezentowane w sklepie zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi również opłatę za doręczenie określoną w warunkach i kosztach dostawy.
  6. Kwiaciarnia zapewnia doręczenie kwiatów w 24 godziny. Szczegółowe zasady określone są terminach realizacji
  7. Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie Kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed ponownym doręczeniem.
  8. Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji lub sekretariatu.
  9. W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy klienta, np.: podania błędnego adresu, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia itp., kwiaciarnia zastrzega sobie prawo obciążenia klienta kosztami tych produktów oraz dostawy. Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, braku pozytywnej autoryzacji płatności zamawiającego lub nieobecności odbiorcy pod podanym adresem.
  10. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności  przy wykorzystaniu jednej z akceptowanych form płatności.
  11. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać telefonicznie, w ciągu 60 minut po złożeniu zamówienia lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia.
  12. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku potwierdzenia odbioru. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne w ciągu 7 dni od daty doręczenia.
  13. Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zamówieniu zgodnie z polityką zastępowania produktu.
  14. Kwiaciarnia zastrzega sobie możliwość odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zakupionego produktu lub w przypadku, gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest wynikiem pomyłki lub działania osób trzecich. W takim przypadku kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych.
  15. Kwiaciarnia zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany). 
  16. Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej euroflorist.pl jest prawo polskie, a w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr 144 poz.1204).
  17. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
  18. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.

Polityka ochrony prywatności

Twoje dane osobowe należą do Ciebie. Udostępniasz swoje dane firmie Euroflorist, ponieważ planujesz zakup naszych produktów. Możemy sobie również wyobrazić, że chciałbyś wiedzieć, dlaczego pytamy o twoje dane osobowe i co z nimi robimy. Z przyjemnością poinformujemy Cię o tym na niniejszej stronie.

1. Dane

Euroflorist wykorzystuje wyłącznie dane osobowe, które udostępniasz bezpośrednio. Może to być wynikiem np. złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym.

Używamy następujących danych:

- Nazwa i adres nadawcy oraz odbiorcy;

- Numer telefonu;

- Adres rozliczeniowy;

- Adres e-mail;

- Informacje o płatności;

- Adres IP.

Jak zapewne rozumiesz, potrzebujemy informacji o adresie dostawy, abyśmy mogli dostarczyć Twoje zamówienie do Ciebie lub do osoby, którą chcesz zaskoczyć.

Możesz także zarejestrować się jako klient. Oprócz podanych przez Ciebie danych osobowych, zapisujemy również wybraną przez Ciebie nazwę użytkownika. Jest to bardzo użyteczne, ponieważ pozwoli zaoszczędzić Ci kłopotu związanego z koniecznością wprowadzania danych za każdym razem. Nasz portal umożliwia także samodzielne wprowadzanie i dostosowywanie tych ustawień.

2. Bezpieczeństwo

Wszystkie informacje, które nam przekazujesz chronimy najnowocześniejszymi technikami. Nie chcesz przecież, żeby Twoje dane znalazły się nagle na ulicy. Nie przekazujemy ich bezpodstawnie nikomu. W razie konieczności udostępnienia danych osobom trzecim (w punkcie nr 5 przeczytasz dlaczego), wymagamy, aby firma przetwarzała Twoje dane tak samo bezpiecznie, jak my, i w takim samym celu.

3. Okresy przechowywania

Przechowujemy dane osobowe tak długo, jak jest to konieczne, aby przetworzyć Twoje zamówienie. Następnie przechowujemy je na własny użytek przez maksymalnie dwa lata (patrz punkt nr 4). Po tym okresie dane osobowe zostaną usunięte, chyba że będziemy musieli je przechowywać z powodów prawnych. Przykład? prawo zobowiązuje nas do przechowywania informacji o płatnościach przez siedem lat.

4. Cele

Danych, które od Ciebie otrzymujemy, używamy w poniższych celach:

Dostawa zamówienia: oczywiście używamy danych do przetwarzania Twojego zamówienia. W niektórych przypadkach możemy również udostępniać dane firmom, z którymi współpracujemy, w celu przetwarzania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz w punkcie nr 5.

Reklama: Rozumiemy, że chcesz wiedzieć wszystko o pięknych produktach, które mamy. Jeśli wyrazisz na to zgodę, możesz otrzymywać powiadomienia o takiej tematyce za pośrednictwem poczty e-mail lub za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Newsletter / SMS: Istnieje również możliwość zarejestrowania się do naszego newslettera / informacji SMS-a. Dzięki temu zawsze będziesz informowany na bieżąco o naszych ofertach, promocjach i aktualnościach. Nie chcesz już dłużej otrzymywać newslettera / SMS-ów? Zawsze możesz zrezygnować z subskrypcji za pomocą linku, podanego w jednym z naszych newsletterów, lub w ustawieniach konta (Twoje dane > Edycja danych > Zgoda na newsletter / Zgoda na newsletter SMS).

Pytania: Jeśli masz pytanie dotyczące zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Pamiętaj, że to Ty decydujesz, jakie informacje nam przekazujesz. Będą one przechowywane tak długo, jak będzie to konieczne. Chcemy Ci pomóc w najlepszy możliwy sposób!

Dane dotyczące lokalizacji: Aby pomóc Ci jeszcze bardziej, czasami musimy zbierać dane o Twojej lokalizacji (GPS). Jeżeli będziemy ich potrzebować, poprosimy o pozwolenie.

5. Strony trzecie

W niektórych przypadkach możemy udostępniać dane firmom, z którymi współpracujemy, tzw. „strony trzecie”. Firmy te pomagają nam właściwie obsługiwać zamówienia.

5.1 Dostawcy oprogramowania do nawigacji / mapowania, takich jak Google Maps, mogą przechowywać i przetwarzać dane (lokalizację). Możliwe jest również, że dane są wykorzystywane przez Google lub Apple. Niestety nie mamy na to wpływu, więc jeżeli chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat, zobacz politykę prywatności wspomnianych firm.

5.2 Jeżeli utworzysz u nas konto klienta lub złożysz zamówienie, ujawniamy dane związane z Twoją nazwą użytkownika stronom trzecim, tylko wtedy, gdy będzie to konieczne
do wykonania umowy z nami, lub jeśli będziemy musieli to zrobić z przyczyn prawnych. Dobrym przykładem jest sytuacja oszustwa lub nadużycia naszej strony. W tym
przypadku dane osobowe zostaną przekazane odpowiednim władzom.

5.3 Chcemy mieć pewność, że możesz korzystać z naszej strony internetowej w możliwie najlepszy sposób i jak najbardziej osobiście. Dlatego korzystamy z usług statystycznych, takich jak Google Analytics, aby zobaczyć, w jaki sposób korzystasz z naszej witryny. Oczywiście zawarliśmy umowy bezpieczeństwa z tymi firmami, więc adresy IP są anonimowe. Jeżeli chcesz wiedzieć, z jakich usług korzystamy, sprawdź naszą politykę plików cookies .

6. Kraje trzecie

Niektóre z firm, z którymi współpracujemy, mają siedzibę w kraju nienależącym do Unii Europejskiej. Przepisy w tych krajach nie zawsze zapewniają taką samą ochronę danych osobowych jak przepisy europejskie. Aby zagwarantować dobrze chronione dane, zawarliśmy z takimi firmami umowy bezpieczeństwa.

7. Pliki cookie

Używamy plików cookie i robimy to po to, aby nasza strona działała optymalnie. Dzięki temu możesz się cieszyć szybkimi i bezpiecznymi zakupami. Na stronie o polityce cookies dowiesz się więcej na ten temat.

8. Strony internetowe stron trzecich

Nasza strona internetowa może zawierać linki do innych stron internetowych. Nie mamy wpływu na te witryny i nie możemy zagwarantować, że firmy traktują dane tak samo bezpiecznie, jak my. Zalecamy, abyś przed rozpoczęciem korzystania z nich, zapoznał się z ich polityką prywatności.

9. Zmiana polityki prywatności

W celu informowania Cię o korzystaniu z danych osobowych w najlepszy możliwy sposób, czasami aktualizujemy niniejszą politykę prywatności. Dlatego zalecamy jej regularne czytanie.

10. Oglądanie, zmienianie, usuwanie danych lub inne kwestie

Możesz wysłać prośbę o przeglądanie, edytowanie, usuwanie lub przesyłanie swoich danych osobowych. Na przykład, możesz sprawdzić, czy Twoje dane są poprawne. Czy chcesz wiedzieć, jakie informacje nam przekazałeś, czy chcesz ograniczyć ich użycie? O to również możesz poprosić. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące niniejszej polityki ochrony prywatności, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta info@euroflorist.pl

11. Skargi

Chętnie pomożemy, jeśli masz skargi dotyczące sposobu przetwarzania danych osobowych. Możesz odwołać się do naszego operatora danych osobowych, który nadzoruje przetwarzanie danych:

Patrik Jonasson
Data protection officer
dpo@euroflorist.com

 

Adres

Nazwa sklepu

Dane do przelewów

Pomoc